Even voorstellen...

Greetje GladpootjesHi allemaal, ik wil me graag even aan jullie voorstellen. Mijn naam is Greetje Gladpootjes en ik ben werkelijk dolblij dat ik hier zo af en toe mijn allergrootste hobby mag komen doen: royalty watchen! Je moet weten, ik heb vroeger altijd al mijn hele leven prinses willen worden. Met een jurk, en balschoentjes en een diadeem en zo. Maar ik ben het jammergenoeg niet geworden. En daarom kijk ik zo graag naar koningen en koninginnen en prinsen en prinsessen en zo. Heel enigjes, vind ik dat allemaal. Ik zeg wel eens tegen mijn allerbeste vriendin, dan zeg ik "ik denk dat ik in een vorig leven vast wel blauw bloed heb gehad, want het past allemaal zó bij me. Je zou haast zeggen dat het bijna griezelig is", zeg ik dan.

Ik zal jullie op de hoogte houden van alle interessante dingen die onze lieve royals meemaken. Ik kijk er nu al naar uit!

Doei!

Reacties

Populaire posts van deze blog

kersen keren

5th Dimension Television

De mate van rampzaligheid