Doorstart

Vanmorgen iets bijzonders meegemaakt. Ik kan wel stellen dat ik een frekwente luchtreiziger ben, maar een afgebroken landing was nieuw voor me. Het gebeurde met de KL1223, van Schiphol naar Parijs Charles de Gaulle. We waren in Parijs al bijna op de landingsbaan toen de gezagvoerder de Boeing-737 weer omhoog stuurde, de wolken in. Er bleek zich nog een ander toestel op de landingsbaan te bevinden en de piloot besloot dat het verstandig was om nog even een blokje rond te vliegen. Ik kon het daar wel mee eens zijn.

De passagier naast me had de gehele reis al opvallend veel last van nervositeit. Maar nu had-ie het helemaal niet meer. Kruistekens, schietgebedjes, zweetdruppeltjes. Misschien dat het heeft geholpen, want twintig minuten later stonden we alsnog veilig op de grond.

Reacties

Populaire posts van deze blog

kersen keren

5th Dimension Television

De mate van rampzaligheid