Aziatisch ijs

Over de kwaliteit van het ijs van de Richmond Olympic Oval in Vancouver is veel te doen. Het blijkt "Aziatisch ijs" te zijn, ijs waarover vooral Koreanen, en in mindere mate Japanners en Chinezen, heel hard schaatsen. Noord-Amerikanen en Europeanen blijken niet vooruit te branden. Jan Bos: "Wanneer ik al rijdend in Heerenveen mijn bidon op het ijs zet, dan glijdt-ie nog een heel stuk door. Maar hier valt-ie direct om."

Vannacht, op de 500m voor vrouwen was het al zoals verwacht een Aziatisch feestje: El had al aangekondigd dat volgens haar Wikkie Wakkie Wokkie zou winnen, ik hield het op Wang Snee Wang.

Vanavond de 1000m. Ik tip een Lee.

Reacties

Freek zei…
Ik tip een Davis, Shani Davis om precies te zijn. Lee, welke Lee?
Frans zei…
Let op Lee Kyou-hyuk vanavond!

Populaire posts van deze blog

5th Dimension Television

kersen keren

De mate van rampzaligheid