Jarig

----- Original Message -----
From:Oscar
To:Broes
Sent:Sunday, July 19, 2009 12:45 AM
Subject:jarig

Ha broer Broes,

Jij ook gefeliciteerd hé.
Is het nog vol te houden op die flat? Jammer dat je niet naar buiten kan. Ik ben de hele dag de hort op, want die mollige baasjes hier zijn strontvervelend.
Ze trekken altijd mijn moeder (die muts) voor. Ik mag nooit eens wat...

Van onze andere broers Mho en BanBam verneem ik weinig.
Die leven op stand hé. Wij Schalkwijkers zijn te min.

Groetjes daar; ik ga even slapen.
Oscar

----- Original Message -----
From:Broes
To:Oscar
Sent:Sunday, July 19, 2009 10:46 AM
Subject:jarig

Hi Oscar,
Hoe is-tie? Van harte jongen met onze derde verjaardag – wat vliegt de tijd. Weet je nog, drie jaar geleden, toen we ter wereld kwamen? Wat een circus was dat.
Ga je nog wat leuks doen vandaag?
Een fijne dag gewenst.
Zie je trouwens die Bam Bam en die gast die ze ooit Ramses noemden -toen die zijn ballen nog had- nog wel eens?
Groetjes,
Broes

Reacties

Populaire posts van deze blog

kersen keren

5th Dimension Television

De mate van rampzaligheid