thuis

De discussie over de scholen gaat voort. Het kabinetsbeleid op dit punt valt niet goed in de samenleving. Ouders, scholen, leerkrachten blijven aandringen op sluiting.

Ik blijf binnen, maar El gaat eruit om te werken. Wanneer je in de zorg werkt, kun je natuurlijk niet thuiswerken. Ik maak me zeer ernstig zorgen over het verloop van de coronacrisis. Ik besluit om de komende tijd persoonlijke contacten te vermijden. Ik blijf in huis en ga alleen naar buiten om een stukje met Max te wandelen. Ik knijp hem, om zo te zeggen. Laten we er allemaal zoveel als mogelijk aan doen om hier gezond doorheen te komen.

Ik ken nog niemand in mijn directe omgeving die besmet is. Maar hoe lang nog?


Aan het einde van de zondag maakt het kabinet bekend dat de scholen toch allemaal dicht gaan. Onze samenleving komt tot stilstand.

Reacties

Populaire posts van deze blog

kersen keren

5th Dimension Television

Het wonder van Haarlem