Even voorstellen

Ik vlieg van de week naar Parijs, komt er een verschrikkelijke mooie vrouw de cabine in en tot mijn grote plezier gaat ze naast me zitten. We raken aan de praat. Ze vertelt dat ze onderweg is via Parijs naar New Orleans, voor een internationaal congres van nymfomanen. "Ik ga daar een toespraak houden," zegt ze, "de mensen denken nou wel dat negers de grootste hebben, maar ik kan uit uitgebreide ervaring verklaren dat dat eigenlijk geldt voor indianen. En de Fransen mogen dan de naam hebben de beste minnaars te zijn, maar de beste zijn natuurlijk de Grieken." Interessant. Ik zeg tegen haar: "Leuk om te horen. Maar voor u verder vertelt, ik zal me even voorstellen. Winnetou." Ik steek haar mijn hand toe. "Winnetou Papadopoulos."

Reacties

Populaire posts van deze blog

kersen keren

5th Dimension Television

De mate van rampzaligheid