Muziek in blik

You Belong in Rock n' Roll - Tin Machine (cd-single, special edition)

En ook deze keer was ik succesvol op eBay. Bij het sluiten van de termijn was ik de hoogste bieder op deze speciale uitgave van de cd-single van Tin Machine. Het is een cd in een rond blikken doosje. Met deze aanschaf is mijn Bowie-cd-collectie compleet: ik heb nu eigenlijk alles wat officieel is uitgebracht.

You Belong In Rock n' Roll (London/Victory LONCDT 305), UK (1991)

tracklist: You Belong In Rock n' Roll [extended mix] / You Belong In Rock n' Roll [LP version] / Amlapura [Indonesian version] / Shakin' All Over [live].

A limited edition cd-single in a tin can, that came with a small poster. 'Shakin' All Over' was recorded live in Newport, Leisure Centre, 01-07-89.

Zie ook: Opnieuw ingeblikt

Wat nu?

Reacties

Felix zei…
Je redding zit in het dubieuze woordje "eigenlijk". Je kan vast nog doorverzamelen.
Frans zei…
"Eigenlijk" is eigenlijk een heel raar woord. Je kunt je afvragen wat eigenlijk eigenlijk betekent? Eigenlijk kun je het altijd weglaten en dan verandert er eigenlijk niets aan de betekenis van de zin. Eigenlijk is een zin zonder "eigenlijk" duidelijker. Dus je hebt eigenlijk wel een beetje gelijk.
Sharkroom101 zei…
Franz, gefeliciteerd met deze prestatie!! Ik snap nu waarom je bent verhuisd!
Heb je je inboedelpolis EIGENLIJK al eens aangepast, want deze collectie moet toch een klein kapitaaltje vertegenwoordigen?

Populaire posts van deze blog

kersen keren

5th Dimension Television

De mate van rampzaligheid