Jeremy

We wilden dit jaar wel naar het WK Sprint, in januari in Heerenveen. Vandaag begon de kaartverkoop. GJ zou een poging wagen om aan kaartjes te komen. Hij stuurde het volgende verslag:


Hoi jongens;

Het is helaas niet gelukt om kaartjes te bemachtigen voor de WK sprint in Heerenveen. Ik had vooraf geinfomeerd bij Thialf en de enige manier om aan kaarten te komen was via internet.
Vanmorgen was ik al om 8.30 uur op de site, maar ik was niet de enige want er was sprake van overbelasting. Ik ben het blijven proberen, maar steeds kreeg ik de melding om het op een later moment opnieuw te proberen.

Tot 12.30 uur bleef dit zo; toen moest ik naar mijn werk voor een teamvergadering. Ik was om 15.30 uur terug. Gelijk opnieuw geprobeerd, maar toen bleek alles uitverkocht....!!!
Lust je nog peultjes?

Jeremy WotherspoonJammer; maar het is niet anders. Er zijn ergere dingen in de wereld (Gordon, schaamluis, aambeien, pus, etter en Rita Verdonk bijvoorbeeld).

Groeten

Da's dus jammer. Dat wordt dus op tv kijken naar Jeremy Wotherspoon.

Reacties

Populaire posts van deze blog

kersen keren

5th Dimension Television

De mate van rampzaligheid