Geen kuip, geen skybox

.... maar wij hebben wél Gerard Kocks

Feyenoord moest voor de beker tegen de amateurs van hoofdklasser HHC Hardenberg. De aanvoerder van HHC heet Gerard Kocks - spreek uit: Cox. Bizar toeval natuurlijk. En HHC deed er van alles aan om dit toeval te benadrukken. Hoogtepunt: een erg leuk spandoek. En het dieptepunt: de aanvoerder zelf. Wat een ongehoord belachelijk onbehouwen lompe boer is dat! Al na twintig seconden schopte hij Luigi Bruins uit de wedstrijd. De statistieken na de eerste helft: HHC maakte zeven overtredingen, "waarvan acht van Kocks" volgens verslaggever Leo Driessen. Drie van Kocks' overtredingen waren op zich goed genoeg voor rood; de scheidsrechter vond echter van niet.

Ik ben een liefhebber van mooie overtredingen, maar dit ging veel en veel te ver.

Reacties

Anoniem zei…
hier een reactie
hier moest ik gewoon wat op zeggen
KOCKS RESPECT VOOR HEM.
kocks is goed
kocks was de beste uit het veld
hy pakt het goed aan
wat heb ik gelachen daar
wat zag ik feyenoord balen de 1e helft, ja dat zag ik wel
ik zat in het feyenoord vak ergggg.
maarja ik heb goed geschreeuwt voor HHC . hun waren tog het beste
goeie prestatie
nou dit was het dan.


ps. was een mooie avond. =)
Anoniem zei…
Op die reactie van jou heb ik ook wel wat te zeggen.
Kocks totaal geen respect voor die man, ik denk dat er een steekje in je hoofd los zit als je zo onbesuisd binnen 20 seconden een duel komt ingevlogen.
En dan zeggen: "ja het was om de toon te zetten voor de wedstrijd", was hij het niet die zei: "we gaan vooral veel lol maken deze avond?"
Kocks is niet goed, net zo min als de rest van die ploeg.
Kocks was de grofste en onbesuisde uit het veld, de jonge spelers waaronder pedro en biseswar die speelden goed.
Mooi dat je hebt kunnen lachen want dat was voor HHC ook het enigste wat ze konden winnen.
Feyenoord balen de eerste helft?
Het doelpunt viel pas de 24ste minuut en 7 minuten later liet feyenoord alweer zien wie er hier eredivisie speelt. Dus balen zal allemaal wel meevallen ;).
Jammer dat ik je niet heb gezien in het feyenoord vak en dat je niet hard genoeg schreeuwde had nog wat leuks kunnen worden.
HHC het beste?
1-5?
Mooi dat dit het was want ik wil er geen enkel woord meer vuil over maken.

Populaire posts van deze blog

5th Dimension Television

kersen keren

De mate van rampzaligheid