Sabbatical

Ik kreeg gisteren een leuk e-mailtje.


Beste dames, heren,

zoals de meeste van jullie wel zullen weten ben ik vanaf 18 april tot 18 oktober aan het genieten van mijn opgespaarde vrije dagen. Ooit heeft AEGON een sabbatical regeling aangeboden en het leek ons een leuk plan om er een tijdje tussenuit te knijpen. Ergens deze week schepen wij in en vertrekken voor een rondreis naar en in de Oostzee. In het kort komt het neer op een rondje Zweden met zo hier en daar wat uitlopers. Onze vorderingen kun je volgen op http://sabbaticalkarinwillem.blogspot.com. Eventuele reacties op ons proza kun je via "reacties" plaatsen.

Bijgaand twee foto's van onze boot. Mocht je in de buurt zijn dan ben je van harte welkom. Tot de 18e oktober!

Karin en Willem de Gouw


Wat een project! Met een zeilboot rond Zweden. Ik heb al op de kaart van Noord-Europa gekeken en vraag me af hoe zo'n rondje gaat. Ik ga met veel interesse Karin en Willem's verslag volgen en wens ze nu alvast een goede reis en een behouden vaart.

Reacties

Populaire posts van deze blog

kersen keren

5th Dimension Television

Het wonder van Haarlem