Nite Flights

Ik heb een nieuwe target. Al een tijdje terug meldde ik dat ik mijn David Bowie cd-verzameling compleet had. En ik vroeg me af: wat nu? Op die vraag heb ik inmiddels een antwoord: Scott Walker.

De laatste dagen blogde ik wat minder frekwent dan de periode daarover. Dat komt: ik heb mij een paar avonden bezig gehouden met het ontwerp en de bouw van een website, geheel gewijd aan deze bijzondere artiest. De site, Nite Flights, is nog niet af, maar hij staat al wel redelijk in de steigers. De structuur is er; nu alleen nog de Songs database vullen (alleen bij de J staat nog maar iets). Neem maar eens kijkje en snuffel wat rond. Ik zou het leuk vinden te horen wat je ervan vindt. Tips zijn zeer welkom.

Reacties

Sharkroom101 zei…
Hi FranZ,

Een vraag en een tip:

Waarom Scott Walker? Krijg ik op Nite Flights (nog?) geen duidelijk antwoord op.

Waarom een website maken/vullen mbv Blogspot? Google heeft daarvoor juist Google Page Creator 'uitgevonden'!

Succes met de site!

Populaire posts van deze blog

kersen keren

5th Dimension Television

De mate van rampzaligheid