Tussen Egna en Cavalese

Volgens Davide Cassani heeft hij Rasmussen op 13 juni gesproken op de onderstaande plek, in de Dolomieten.

Cassani vertelde daarbij dat die ontmoeting plaatsvond in de stromende regen. Uit allerlei meteo-archieven blijkt dat het daar toen niet heeft geregend. Ra ra.

Hotel TenzIk voel me er ineens persoonlijk bij betrokken. De weg van Egna Ora naar Cavalese ken ik goed. Ik heb daar al enkele malen overnacht, in Hotel Tenz. Het is daar fantastisch toeven. Ook het eten en drinken is niet te versmaden.

Er zijn twee beweringen waaraan ik steeds meer ga twijfelen:

  1. "Ik heb Rasmussen op 13 en 14 juni gesproken in Italië" (Davide Cassani)
  2. "Rasmussen heeft bekend dat hij op 13 en 14 juni in Italië was" (Theo de Rooij)

Ik betwijfel of we ooit de volledige waarheid zullen kennen.

Reacties

Freek zei…
Natuurlijk blijft ook de vraag waarom Rasmussen te laat zijn verblijfplaats heeft doorgegeven.

Volgens zijn huishoudster in zijn tweede huis in Italië heeft zij de brief met de verblijfplaats van Rasmussen (Mexico) op de bus gedaan.

Rasmussen kreeg niet alleen twee waarschuwingen van de UCI, maar ook twee waarschuwingen van de Deense wielerbond. Volgens Rasmussen en volgens de regelementen mag je die twee typen waarschuwingen niet optellen. Maar verdacht blijft dat ook.

Populaire posts van deze blog

kersen keren

5th Dimension Television

De mate van rampzaligheid