Afgesloten

In november vorig jaar miste ik om redenen die ik nu niet meer weet de lunch na afloop van een succesvol project. Vandaag, bijna acht maanden verder, heb ik een dineetje in verband met datzelfde project. En dit keer ben ik er wel bij. Met z'n twaalven in Groot Paardenburg in Ouderkerk a/d Amstel.

De reden voor deze bijeenkomst is nogal bijzonder. De toolsupplier heeft de leverancier onderscheiden met een prestigieuze internationale award, prijsuitreiking in Orlando Fla, en de leverancier wil dat nog wel een keer vieren met het gehele projectteam.

Erg leuk om de mannen weer eens te ontmoeten. De goede sfeer is er nog steeds. Veel lachen. Weinig eten, niet omdat ik geen trek heb, maar omdat we maar zo kleine porties geserveerd krijgen. Hoogtepunt is het hoofdgerecht: rijn-maas-ijsselrund. Je zou haast medelijden krijgen met het arme beest.

Laat thuis. Leuke avond. Zou met dit team zo weer een nieuw project beginnen.

Reacties

Anoniem zei…
Inderdaad Frans het was een erg gezellige avond. Zeer geslaagd. Het was leuk je weer een keer gesproken te hebben!

Groeten,

Populaire posts van deze blog

kersen keren

5th Dimension Television

De mate van rampzaligheid