On the Origins of Spam

Op verzoek van onze systeembeheerder houd ik sinds enkele dagen de spam die ik in mijn inbox ontvang nauwlettend bij. Dat is nodig om het spamfilter van het e-mailsysteem goed in te stellen. Ik heb nu zeven dagen spam bewaard, tijd voor een eerste tussentijdse statistische analyse.

In totaal heb ik 64 spam-berichten ontvangen, in de volgende categorieën:

  • 44 erectieproblemen en zaadlozingen
  • 8 gokken
  • 5 horloges
  • 3 investeren
  • 4 keer over iets onbegrijpelijks

Ik lust geen spam. Ik heb een hekel aan spam. ik wil een virtuele sticker op mijn e-mailbrievenbus.

Ik wou dat spam nooit uitgevonden was. Dat hebben we mooi te danken aan die Noormannen die in de Middeleeuwen dat onzalige spul mee naar Engeland hebben gebracht. Hier het bewijs op video.

Reacties

Anoniem zei…
That's all nice and stuff. But, what is the average velocity of a swallow. (A European swallow without the coconuts)?

Populaire posts van deze blog

kersen keren

5th Dimension Television

De mate van rampzaligheid