De Val van het Kabinet

"Ik ben ervan overtuigd dat ik niet alleen sta in mijn visie op de wereld in het algemeen en in mijn kijk op de politiek in het bijzonder. Gisteren stond er in het Haarlems Dagblad een ingezonden brief waaruit blijkt dat ook andere weldenkende mensen in onze samenleving er net zo over denken. Voor de duidelijkheid en uw plezier neem ik de brief hieronder integraal over:

Ze hebben het voor elkaar hoor, de linkse extremisten. De val is dichtgeklapt. De meest populaire minister van Nederland is onderuit gehaald. De enige minister die een beleid uitvoerde waar de meerderheid van Nederland achterstond.

Want waar praten we over? Een paspoort dat twijfelachtig is? Nou, als we dat even landelijk bekijken dan lust ik er nog wel een. Ben van mening dat een nauwkeurige controle wel het een en ander aan het licht zal brengen. Vooral het jarenlange linkse schrikbewind waar Jan en alleman maar werd binnengehaald zou een drama aan het licht brengen.

Maar daar wil niemand wat van horen. En nu? Werkgevers zullen stoppen met personeel aannemen. Zullen voor de verkiezingen nog mensen lozen. De grenzen gaan weer open voor iedereen met een zielig verhaal. Luibakken krijgen er weer geld bij en de werkende mens wordt leeg geplukt. De vakbond kan haar verlanglijstje inleveren bij Woutertje en die zal het even gaan invullen. De publieke omroep kan haar wanstaltige beleid weer op links gericht voor de buis gaan brengen en kunnen rekenen op een zak met geld. Er wordt weer met geld gesmeten en binnen enkele jaren zitten we weer met een begrotingstekort. Allochtone Nederlanders zullen Wouter even aan een meerderheid helpen, reken daar maar op.

En zo gaat ons vaderland weer richting afgrond. Partijbelang gaat boven landsbelang, een schande van de eerste orde. Als werkgever zijnde neem ik mijn maatregelen alvast, want ik ben bang dat volgend jaar de economie in elkaar zal zakken. En ik ben daar echt de enige niet in, geloof me maar!

Jan Onderwater
Hillegom

Deze visionaire en welbespraakte man slaat de spijker precies op de kop! De Tank is samen met de gerespecteerde heer Onderwater en de velen met hem van mening dat hier paal en perk aan moet worden gesteld."

Reacties

Isis zei…
Ir. Marcus, ik weet niet of het nu zo verstandig is om je aan te sluiten bij hangkousen.. Is dat wel goed voor het imago???
Frans zei…
Hangkousen en koetillers, kruikenzeikers en muggen, volgens onze gekoesterde en ook gewaardeerde democratische principes en uitgangspunten mogen ze allemaal voor hun mening uitkomen. En dat doen we dan ook.
De groeiende aanhang van de Partij voor het Fatsoen trekt zich niets aan van cultuurgrenzen. U hoort nog meer van ons.
En mijn imago, dat zit wel snor!

Populaire posts van deze blog

kersen keren

5th Dimension Television

De mate van rampzaligheid