John Fogerty in de HMH

The Long Road Home


Geweldige show gezien vanavond - uitstekende songs, prima band, heel veel gitaren, enthousiaste zanger. Twee uur pure rock 'n' roll.

Publiek op leeftijd (ik was een van de jongeren op de tribune) genoot met volle teugen.

Setlist: Travelin' Band / Green River / Who'll Stop The Rain / It Came Out Of The Sky / Lodi / Lookin' Out My Backdoor / Commotion / Born On The Bayou / Cotton Fields / Almost Saturday Night / Ramble Tamble / Midnight Special / Bootleg / Déjà Vu / I Heard It Through The Grapevine / Have You Ever Seen The Rain? / Rock And Roll Girls / Sweet Hitch-Hiker / Long As I Can See The Light / Keep On Chooglin' / Hey Tonight / Down On The Corner / Centerfield / Up Around The Bend / Old Man Down The Road / Bad Moon Rising / Fortunate Son / (encores) Rockin' All Over The World / Proud Mary

Reacties

Anoniem zei…
Een béétje jaloers ben ik wel op je (maar ik hoop dat het slechts tijdelijk is).
Ik was er graag heen gegaan, maar mijn budget heeft ook zo z'n beperkingen.
Deze keer heb ik gekozen voor Roger Waters,
as. vrijdag de 7e juli in Ahoy.
Een heel andere stijl, maar ook een artiest met inhoud, uithoudingsvermogen en creativiteit, net als John Fogerty en nog vele andere generatiegenoten.
Anoniem zei…
SUPER concert, wat heb ik genoten, Echte rock and roll. Knallen met die haap. Strakke band, lekkere songs en veel plezier. Heb genoten, tis dat de 2e avond al is uitverkocht anders had ik nog een keer gegaan :-)

Met een beetje geluk is volgende week de piep uit mijn oren. Oortjes eb veel te verduren gehad na gisteren Guns N Roses en vandaag a very rocking loud Fogerty. OH YEAH :-)

Populaire posts van deze blog

5th Dimension Television

kersen keren

De mate van rampzaligheid