stop de verloedering!

"Ik ben verheugd en blij dat Franz mij de gelegenheid biedt om op deze plaats vanaf nu af en toe uiting te geven aan wat mij zoal roert en raakt. Als commandant van de brandweer maak ik natuurlijk veel mee. En daar maak ik mij grote zorgen over. Ten eerste is daar de algemene verloedering van onze maatschappij. Jongelui die zomaar ergens rondhangen, bejaarden die nutteloos door winkelcentra slenteren en overlast veroorzaken met hun rollators, werklozen die zonder werk zitten, ambtenaren die werken. Kortom: zo kan het niet langer in onze maatschappij. Het roer moet om. En ik wil daar graag mijn bijdrage aan leveren."

Reacties

Freek zei…
Marcus, Fury Noir, wie gaat er nog meer schrijven op Franz zijn blog zonder zijn echte naam te gebruiken. Spannend!

Populaire posts van deze blog

kersen keren

5th Dimension Television

De mate van rampzaligheid