Altijd bereikbaar

De Profoon Twinset PDX-5325El en ik wonen met zijn tweetjes. Lekker ruim appartement, maar toch niet mega-groot. We hebben sinds vandaag vijf (!) telefoons. Elk ons mobieltje, we hadden al onze Siemens Gigaset A100. En nu hebben we ook nog een Profoon Twinset PDX-5325. Die Siemens is een eenvoudig dingetje, met toeters noch bellen. Maar deze Profoon is een waar wonder der techniek. Door de toeters en bellen zie je nauwelijks het bos meer. Zit van alles op. Tot en met voice-mail, memofunctie, intercom, ringtoontjes, adreslijsten, groepsgesprekken. Te veel om op te noemen. De installatie veel me niet tegen. Na drie kwartier knutselen met batterijen en draadjes, met menuutjes en knoppen, had ik alle functies wel actief. Behalve bellen en gebeld worden, dat lukte nog even niet. Ik had 'm al bijna weer ingepakt om terug te brengen naar de winkel, toen ik opeens het licht zag. En jawel hoor, hij doet het nu!

Het systeem bestaat uit een basisstation en twee handsets. Naar believen kun je het uitbreiden met extra handsets. Dus wanneer we er nog drie bijkopen dan kunnen we ook in de slaapkamer, in de badkamer en op het toilet bereikbaar zijn. De techniek staat voor niets.

Nu hadden we al twee lijnen. Waarvan we er slechts één gebruikten. Op dat nummer heb ik dus nu die Profoons aangesloten. En nu hebben we dus ook nog een tweede nummer waarop we kunnen worden gebeld, of dat we kunnen gebruiken om te bellen: (023) 7520603. 't Is maar dat je het weet.

Reacties

Felix zei…
Ik word altijd consequent gebeld als ik onder de douche sta. Omdat ik altijd bereikbaar wil zijn, betekent dat veel dweilen. Maar het houdt de vloer netjes!

Populaire posts van deze blog

5th Dimension Television

kersen keren

De mate van rampzaligheid