Opgeleukt

Oplettende lezers zal het niet zijn ontgaan: ik heb de layout van Franz' World wat opgefleurd. Met name in de sidebar, aan de rechterkant van het scherm. Enkele in het oog springende veranderingen:

  • de knoppen voor de "specials" binnen Franz' World (Bowie, Haarlem, etc,) heb ik naar de sidebar verplaatst;
  • de archieflijst was inmiddels erg lang geworden, dus heb ik hem vervangen door een drop-downmenu;
  • enkele statistieken toegevoegd;
  • de tekst in het Last.fm-blokje met meest recent afgespeelde tracks is nu eindelijk leesbaar;

Ziet er allemaal weer wat overzichtelijker uit, vind ik. Ik vraag me alleen nog af of ik de Blogger Navigation Bar, helemaal bovenaan het scherm, zal laten staan. Wie gebruikt hem wel eens?

Reacties

Populaire posts van deze blog

kersen keren

5th Dimension Television

De mate van rampzaligheid