Onverwachte technische beslommeringen

Van het één komt het ander

Opel VectraZo rijd je 's morgens nog nietsvermoedend van huis in een Peugeot, zo kom je 's avonds thuis in een Opel. Het kan snel gaan.

Er zit een levertijd van een paar maanden op mijn nieuwe Toyota. En het was tijd om mijn Peugeot in te leveren. En dus rijd ik de komende vier maanden tijdelijk in een Opel. Een enorme bak, een Vectra. Luxe uitvoering, met lederen interieur en zo. Een auto met heel veel knopjes en schakelaars. En een ingewikkeld geïntegreerd systeem voor audio, navigatie en climate-control. Dat wordt weer veel gebruiksaanwijzingen lezen.

Nokia 6021En omdat deze auto een ander model carkit heeft, moet ik ook aan een andere telefoon. Dat betekent dus afscheid nemen van mijn vertrouwde Nokia 6110i, en wennen aan een nu nog vreemde Nokia 6021. Onhandig klein ding. En het overzetten van al mijn contactpersonen is een flinke klus.

En dus had ik ook weer nieuwe software nodig om deze telefoon aan mijn laptop te kunnen koppelen: andere versie van Nokia PC Suite (6.82) gedownload en geïnstalleerd. Even prutsen, maar dan werkt dat ook weer.

Wat een technisch gedoe.

Reacties

Anoniem zei…
Vectra een enorme bak? Welk wil je een weekje van me lenen, m'n Hummer, 7-serie (lange uitvoering), of S-klasse?

De Vectra is een kleine middenklasser. Voor die carkit: eenvoudige oplossing: neem een telefoon met bluetooth, ben je overal van af.

Populaire posts van deze blog

5th Dimension Television

kersen keren

De mate van rampzaligheid