Het schaap

Greetje GladpootjesHallo lieve mensen, vandaag kan mijn dag niet meer stuk: ons lieve prinsesje Ariane is weer thuis! Het gaat gelukkig zo goed met haar dat ze gezellig thuis bij haar papa en mama en haar zo lieve zusjes in het idyllische Wassenaar de kuur met antibiotica mag afmaken. Die kleine Ariane lag sinds woensdag in het LUMC met een vreselijke ontsteking aan haar luchtwegen.

Ik heb dat allemaal zó erg gevonden, dat wil je gewoon niet geloven. Ik kon er bij wijze van spreken niet van slapen, zó erg vond ik het. Ik zei nog zo tegen mijn beste vriendin ,,Dat arme schaap, dat kan er toch ook helemaal niks aan doen. Waar heeft ze dit nou allemaal aan verdiend?" Ik ben een paar dagen helemaal van slag geweest. Maar nu komt het gelukkig allemaal weer goed. Een pak van mijn hart.

Nou, doei!

Reacties

Freek zei…
Antibiotica en Ventolin hoef je echt niet op de intensive care te krijgen.... Zelfs niet met blauw bloed

Populaire posts van deze blog

kersen keren

5th Dimension Television

De mate van rampzaligheid