De finale

De voorbeschouwing

Vanavond finale Champions League: Milan-Liverpool. Een mooi affiche. Er wordt al dagenlang "voorbeschouwd". Het aardige van die vóórbeschouwingen is dat ze vooral terugkijken. Op al die cups die Milan en Liverpool al hebben gewonnen. En op die fantastische 3-3 van twee jaar geleden. Ik moet toegeven, ik heb dat ook wel een beetje. Bij mij heeft Milan een klein streepje voor.

En daar komt bij dat ik al heel lang een Clarence Seedorffan (jammer dat hij geen Seedorff met twee ff-en heet) ben. Ik zou het grandioos vinden als hij vanavond zijn vierde Champions League-beker omhoog mag houden.

Anderzijds gun ik het Dirk Kuijt natuurlijk ook heel erg.

Kortom: we gaan genieten vanavond!

Reacties

Freek zei…
FritZ hoopt dat Clarence en Dirk beide schitteren in de finale.

Populaire posts van deze blog

kersen keren

5th Dimension Television

Het wonder van Haarlem