afscheid van kantoor

Gisterenmiddag maakte het kabinet de Nederlandse maatregelen bekend tegen het coronavirus. Rutte vertelde op de personconferentie dat we alles op alles zetten om snelle verspreiding van het virus tegen te gaan. Dat betekent dat degene die het kan, wordt gevraagd om thuis te werken wanneer je niet in de zorg werkt. En wanneer je koorts hebt en snotterig bent of verkouden moet je thuis blijven. Scholen blijven open. Ik hoorde het op kantoor in Amsterdam. We keken elkaar aan: dit was het dan voorlopig. Vreemd. Ik pakte mijn spullen, keek nog even goed rond of ik inderdaad alles bij me had. Ik nam afscheid van de collega's. Bye, bye, take care, see you. Nogmaals, vreemd, heel vreemd. De komende drie weken zien we elkaar niet meer hier, alleen nog maar online. Ik voel de onrust in mijn lijf. Een heel onzekere tijd breekt aan.

Reacties

Populaire posts van deze blog

5th Dimension Television

kersen keren

De mate van rampzaligheid