de natte hap - deel 1

"Ik weet hoe ik het wil!" El is helemaal opgetogen als ik vanmiddag thuis kom. Ehhh? reageer ik, terwijl er van alles door mijn hoofd schiet. Maar El is niet te stuiten: "Kom 's mee, kom 's kijken, ik weet precies hoe ik de badkamer wil hebben". Ik loop achter haar aan door de gang naar de badkamer. "Het is heel eenvoudig: de douche blijft gewoon waar-ie nu is, daarnaast komt de wasbak en daar", ze wijst op de plek waar nu de wasmachine staat, "daar komt dan het bad. Heel eenvoudig. Alleen, dan moet de wasmachine naar de kast in de keuken, en dan moeten we iets anders vinden voor de spullen die nu in die kast staan". Klinkt logisch. Klinkt ook wel uitvoerbaar. Zou het dan toch? Zouden we nu eindelijk een oplossing weten voor de vraag hoe we een badkamer kunnen inrichten waar een bad in staat en waar ook nog een aparte douche in zit. Als dat écht zo is, dan zijn we een hele stap dichter bij het uit de wereld helpen van een al veel te lang slepend vraagstuk. "Nu alleen nog maar zien dat het erin komt". Het is nog te vroeg voor euforie, maar ik ben wel blij dat we nu tenminste de basis voor een ontwerp hebben. Een mijlpaal!

Reacties

Isis zei…
Dat wordt afbouwen, ombouwen, verbouwen.. Een hoop troep dus! Ik vind jullie dapper..

Populaire posts van deze blog

5th Dimension Television

kersen keren

De mate van rampzaligheid