Robbie Williams in de Arena

22 juni nadert met rasse schreden. Die datum staat al bijna een half jaar met een grote cirkel duidelijk gemarkeerd in mijn agenda: Robbie Williams in de Amsterdam Arena! Mijn zus Mirjam zorgde voor de tickets, vier stuks, voor haarzelf en Michael, en voor Elly en Franz. Zo kunnen we op die dag Mirjam's verjaardag vieren met veel mensen om ons heen. En zeg nou zelf: wie kan zeggen dat Robbie Williams op je verjaardag is komen zingen? Het belooft een bijzondere dag te worden.

Alleen één kleinigheidje: de tickets zijn nog steeds niet binnen....

Moeten we ons zorgen gaan maken? Het is nog maar vier weken en de twijfel slaat toe.

Reacties

Freek zei…
Het alternatief is gewoon kijken naar:
CZE-ITA
CHA-USA
JPN-BRA en
SUI-KOR

En prijs je gelukkig, want er zit op 21 juni een hele ArenA vol niet naar voetbal te kijken....
Frans zei…
Ghana-VS, daar blijf je toch niet voor thuis? En wat dacht je nu, dat al die vrouwen in de ArenA liever naar voetbal zouden kijken? En dat ik liever naar Zwitserland-Korea kijk dan naar al die vrouwen om me heen?
Isis zei…
Heb net gebeld met de servicedesk in Engeland. Een heel geirriteerde vrouw meldde me dat de kaartjes morgen worden verzonden. Wat een niet efficient bedrijf! Als je zegt dat de kaartje 4 weeks prior to the concert worden verzonden, dan zorg je er toch voor dat iedereen de kaartjes vier en een halve week ervoor in huis heeft!
Isis zei…
Het vervolg:

http://isisontsluiert.blogspot.com/2006/05/robbie.html

Joepie!

Populaire posts van deze blog

kersen keren

5th Dimension Television

De mate van rampzaligheid