Hyper

Greetje Gladpootjes

Van Greetje Gladpootjes, onze royalty-verslaggeefster:

Ik ben er nog helemaal hyper van, wat geweldig fijn was het vandaag in Den Haag. Zo geweldig! Ik heb weer een hoogtepunt gehad.

Ik was natuurlijk al vroeg naar Den Haag gegaan, als alle jaren. Zeker op een dag als vandaag moet je tradities in ere houden. Ik was weer zo opgewonden, gewoon niet gewoon meer. Ik zag de gouden koets natuurlijk al van verre aankomen. Wat een mooie koets is dat; je zou niet zeggen dat-ie al zo oud is. En toen-die voorbij kwam, kon ik ook onze Koningin goed zien. Wat een mooie vrouw is dat; je zou niet zeggen dat ze al zo oud is.

Ik kijk nu al weer uit naar de volgende Prinsjesdag.

Nou doei!

Reacties

Populaire posts van deze blog

kersen keren

5th Dimension Television

Het wonder van Haarlem