De pil

Met een borrel op achter het stuur, dat doe je niet. Althans, iedereen weet wel dat dat zeer onverstandig is. En diegenen die het toch doen weten dat ze goed fout zitten. Maar met een pil op autorijden, dat is kennelijk iets anders. Veel mensen trekken zich blijkbaar niets aan van waarschuwingen op de doosjes van medicijnen dat deze de rijvaardigheid beïnvloeden.

Ik behoor tot die mensen. Wanneer ik nog moet rijden dan drink ik helemaal niets. Maar een pilletje? Antihistamine, tegen allergie, er zijn tijden dat ik er niet van buiten kan. En tsja, als het nodig is, is het nodig. En dan laat ik toch echt de auto niet staan. Nu blijk ik niet de enige te zijn: één op de zes Nederlanders slikt in het verkeer.

Reacties

Felix zei…
Gebruik dan terfenadine, cetirizine, acrivastine, loratadine, ketotifen, azelastine of levocabastine, dat zijn niet-sufmakende antihistaminen!

Populaire posts van deze blog

kersen keren

5th Dimension Television

De mate van rampzaligheid