Repelsteeltje

Peter R. de VriesPeter R(epelsteeltje) de Vries haalt het wereldnieuws: hij heeft de zaak-Natalee Holloway opgelost. Zegt-ie. Dat meldt hij vandaag in een persbericht, nadat hij eerder op de dag Natalee's moeder en het OM op de hoogte bracht van de resultaten van zijn onderzoek.

Een geweldig resultaat van Peter natuurlijk; dat heeft-ie toch maar mooi voor elkaar. We branden allemaal van nieuwsgierigheid. En toch zullen we nog vier dagen moeten wachten op het antwoord, want Peter zegt niets over zijn bevindingen, conclusies en bewijs voor de uitzending van zijn tv-programma op zondagavond. Dat vind ik niet alleen onbevredigend, ik ben immers héél erg benieuwd, maar eigenlijk ook wel een beetje verbazingwekkend. Want geeft hij hiermee niet de gelegenheid aan Joran van der Sloot, die De Vries zegt te ontmaskeren, om ertussenuit te knijpen? Die uitzending van zondagavond is natuurlijk al klaar, gemonteerd en al. Waarom niet direct de programmering op donderdag omgegooid en hup! uitzenden die hap. Spelen de kijkcijfers en reclamegelden dan zo'n grote rol?

Beetje jammer.

Of ben ik nu spijkers op laag water aan het zoeken, omdat ik mijn nieuwsgierigheid niet kan bedwingen?

Reacties

Felix zei…
Vanuit een zonnig Argentinië: hoi Franz! Natuurlijk zijn kijkcijfers / reclameinkomsten belangrijk. Repelsteeltje wil er ook nog wat garen bij spinnen. Voor wat hoort wat.
Doe iedereen die ik kende de groeten.

Populaire posts van deze blog

5th Dimension Television

kersen keren

De mate van rampzaligheid