bezoek

Vanmiddag komt er bezoek in verband met mijn verjaardag. Ik weet eigenlijk niet goed wie er allemaal zullen komen, ik ben niet helemaal duidelijk geweest in de communicatie, realiseer ik me. Pa en moe belden net af - er wordt vanmiddag heel slecht weer verwacht en ze durven het niet aan om in de auto te stappen. Wel verstandig.
Mandy en Patrick en Liz komen wel, denk ik. Jacques belde van de week op en vroeg of het goed was dat-ie ook zou komen. Natuurlijk is hij welkom. Dan komt ook, zei hij, en hij neemt Merel mee. 4 out of 6 ain't bad...
Verder zie ik wel wie er allemaal komen. Altijd leuk om een beetje in het middelpunt van de belangstelling te staan. Ik hoop dat het gezellig wordt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

kersen keren

5th Dimension Television

De mate van rampzaligheid