speurloon

"PvdA en CDA verwachten dat het spaarloon verdwijnt de volgende kabinetsperiode. Over dergelijke onfatsoenlijke en ook vunzige politieke plannen kan ik me zo boos maken. Ik vind sparen belangrijk, sparen is mijn hobby, sparen geeft mij meer voldoening dan uitgeven en zo hoort het ook. Iedere maand spaar ik van mijn loon. En als die politiek denkt dat ze mijn gespaarde geld zomaar kunnen laten verdwijnen, dan zal ik daar met krachtige en ook luide stem tegen protesteren. Bos en Balkenende kunnen hun borst natmaken - ze noemen me niet voor niets De Tank. Maar een Koperslager is niet voor één gat te vangen. Als brandweercommandant weet ik dat spulletjes die verdwenen zijn ook weer kunnen worden teruggevonden. Als je maar goed zoekt en speurt. Ik zal dan ook alles op alles zetten om het verdwenen geld weer terug te vinden. En het bij de rechtmatige eigenaar terug te bezorgen. Mijn spaarloon is herkenbaar aan de gestreepte anklet waarin de bankbiljetten keurig gebost met een paperclipje zijn opgeborgen."

Reacties

Populaire posts van deze blog

kersen keren

5th Dimension Television

Het wonder van Haarlem