Vreemde zoogdieren

In onze serie "vreemde zoogdieren" zetten we vandaag een bijzonder beest in het zonnetje.

Ik zit vanmiddag op tv naar Vitesse - Feyenoord te kijken, valt mijn oog op één van de reclameborden langs het veld. En het staat er echt: De Kangeroe. Het is een 12:30-wedstrijd, dus ik wrijf de slaap uit mijn ogen en kijk nogmaals. Maar het staat er nog steeds: De Kangeroe. Hoe bestaat het! Een kangeroe is zoiets als een neilpaard, of een oliefant.

Een kang(o)eroe

De Kangeroe blijkt een Schiedams attractie- en evenementenverhuurbedrijf te zijn. Met op zijn zachtst gezegd een opmerkelijke naam.

Reacties

Sharkroom101 zei…
Ik moet eerlijk bekennen dat ik na 4 keer kijken nog steeds dacht dat Franz mij in de maling nam.
Ik heb echt geGoogled op Kangeroe, zodat Google mij kon verbeteren:
Bedoelt u Kangoeroe??
Inderdaad die dus! Goed gezien, Haaz!
Het is inmiddels ook na 0:00, dus laten we het maar op de moeheid schuiven ;-))

PS. Toch zijn er nog diverse hits op kangeroe, dus het is een kandidaat boor het Dictee der NL taal.

Populaire posts van deze blog

kersen keren

5th Dimension Television

De mate van rampzaligheid