De straaljager

Morgenmiddag komt de sint op bezoek in het winkelcentrum Schalkwijk. In deze tijd van het jaar zal zo'n berichtje weinig ophef baren. Maar met deze aankomst van Sinterklaas in het Haarlemse is iets bijzonders aan de hand. Want om stipt 14:00 zal de goedheiligman niet van zijn stoomboot stappen maar uit een straaljager klauteren! Op z'n minst opvallend.

Ik kan me voorstellen dat veel kinderen dit spannend zullen vinden. Ik in ieder geval wel. Maar de Haarlemse gemeenteraad vindt het helemaal niks. In een motie van treurnis, ingediend door PvdA'er Arjen Overbeek, stelde de raad dat sinterklaas een kinderfeest is waarin geen Joint Strike Fighter past.

Ik ga kijken! Ik wil die JSF wel eens van dichtbij en in het echt horen en zien.

Reacties

Anoniem zei…
dombo sinterklaas is niet echt

Populaire posts van deze blog

5th Dimension Television

kersen keren

De mate van rampzaligheid