Kroonprinsjesdag!

Greetje Gladpootjes

Van Greetje Gladpootjes, onze royalty-verslaggeefster:

Vandaag is het weer groot feest op Eikenhorst - onze enthousiaste en sympathieke kroonprins is jarig. Hij wordt al weer eenenveertig jaar, maar dat zou je hem absoluut niet geven. Jong van hart, sterk van lijf en leden, om van overige lichaamsdelen maar niet te spreken. Ik vind hem toch zo, zo, zo... (zucht). Ik zei nog tegen mijn vriendinnen, wat is het toch een kanjer, zei ik.

Willem-AlexanderIk ben zo trots op onze Prins van Oranje. Zoals hij is er maar één. Want kom daar in het buitenland maar eens om: een kroonprins die goed is in sport, in water, in auto- en paardrijden, die een ideale vader is voor zijn schatjes van dochters, een echtgenoot uit duizenden voor die lieve Máxima, en die bovendien al helemaal klaar lijkt te zijn voor die zo zware taak als Koning van ons land.

Ik wens hem een hele fijne verjaardag. Met veel cadeautjes en zo.

Nou doei!

Reacties

Freek zei…
De Prins van Oranje heeft weer een mooie dag uitgezocht. Gek dat ik dit jaar weer geen uitnodiging heb gekregen.

Populaire posts van deze blog

kersen keren

5th Dimension Television

De mate van rampzaligheid