Onderzoek

Oproepje, namens afstuderend kind:



Hallo,

Zoals de meesten van jullie wel weten ben ik druk bezig met mijn afstudeerscriptie voor de master Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam.

Ik wil ik je daarom vragen een korte enquête in te vullen. Het onderzoek zal niet langer dan 5 minuten van jouw tijd innemen, maar je zou mij er enorm mee helpen om af te kunnen studeren.

De vragenlijst staat onder de volgende link:

http://www2.fmg.uva.nl/comlab/surveys/Scriptie_Organisaties_UvA.html

Des te meer respondenten des te beter, dus als je deze link naar andere personen door zou willen sturen zou ik dat zeer waarderen.

Alvast heel erg bedankt voor je medewerking!

Met vriendelijke groet,

Student nummer 349577



Hartelijk dank.

Reacties

Populaire posts van deze blog

5th Dimension Television

kersen keren

De mate van rampzaligheid