Drive My Car

Nice

Gisteren even heen en weer gevlogen naar Nice. 's Middags heen, 's avonds terug. Heen reisde ik met Marco, die nog een dag zou blijven, en terug vloog ik met Paul, die al sinds dinsdagochtend daar was.

We moesten zijn in Valbonne, op vijfentwintig minuten rijden van de luchthaven. Met een gehuurde auto reed Marco heen. En ik reed terug met Paul.

Opel Astra Coupe Sport

Op de parkeerplaats van het autoverhuurbedrijf zag het er spannend uit. Ik heb altijd al eens in een sportauto door Zuid-Frankrijk willen rijden, en gisteren kreeg ik dus de gelegenheid. Dat viel niet mee. Volledig opgevouwen achter het stuur, nauwelijks zicht naar rechts-voor vanwege een irritante binnenspiegel, een belachelijke kleine achterruit, kortom ik voelde me slecht op mijn gemak in deze auto. Voeg daaraan toe dat het predikaat "sport" uitsluitend betrekking had op de vormgeving van de auto en niet op het rijgedrag en je begrijpt dat mijn conclusie was dat deze auto niets voor mij is. Volgende keer hoop ik dat we wat anders kunnen krijgen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

kersen keren

5th Dimension Television

De mate van rampzaligheid