Three is a Company

Bram

Vandaag een leuke dag gehad. Na het ontbijt met Liz de hond uitgelaten. En daarna Liz weer naar huis gebracht. Onderweg hebben we voor het eerst van de diensten van Bram gebruik gemaakt.

(B)El(ladonna) heeft onlangs haar gsm-abonnement bij Orange met weer twee jaar verlengd, en bij wijze van dankbetuiging kreeg ze voor slechts enkele tientjes een Tom Tom One. En vandaag mocht-i voor het eerst mee in mijn auto. Ik had het nooit zo op die navigatiesystemen, maar ik moet toegeven, Bram (want zo heet-i) bracht ons feilloos naar Alphen aan den Rijn. Hoewel ik dat zonder Bram ook wel had gekund.

Daarna zijn El en ik samen met Bram een ritje gaan maken. We kwamen terecht in Rhenen, waar we de auto langs de zomerdijk van de Nederrijn parkeerden en heerlijk van misschien wel de laatste zomerse zondag genoten. Lekker op een bankje langs het water. El met haar boek, ik met mijn luisterboek op de mp3-speler (Jules Verne's Reis naar het middelpunt van de aarde).

Daarna een koffie/ijsthee en een heerlijk aardbeienijsje bij Martino's IJssalon, vlak bij de grote oude Cunerakerk van Rhenen.

Bram leidde ons langs onverwachte wegen snel naar huis. Toch wel een aangenaam gezelschap in de auto; je komt nog eens ergens. Bram mag vaker mee.

Een erg leuke dag.

Reacties

Populaire posts van deze blog

kersen keren

5th Dimension Television

De mate van rampzaligheid