Even voorstellen.....

Mijn goede vriend Franz heeft mij enkele tijd geleden gevraagd of ik niet als gastblogger een bijdrage wilde leveren aan zijn weblog. Regelmatig stuurde ik hem al tips over nieuwe en 'oude' cd's, concertrecensies van optredens waar ik naartoe was geweest of andere feitjes over interessante films, artiesten of gewoon onzin dingen.

Eerder deed hij al de suggestie dat ik zelf een blog moest gaan bijhouden, maar dat zag ik niet zo zitten maar af en toe een stukje schrijven als gast op Franz weblog, dat lijkt me wel leuk.

Ik zal vooral mijn ongezoute mening geven over (nieuwe) cd's, artiesten en films. Hopelijk bevalt mijn bijdrage bij de vele lezers van Franz Weblog. Tot zover mijn korte introductie. Let's get blogging.

Baba O'Riley

Reacties

Anoniem zei…
Concurrentie voor Fury Noir??
Anoniem zei…
Nee joh... Eerst behandeld baba alle CD's en DVD's van de Earring... die kent ie allemaal ;-)

Welkom Jaap!

Populaire posts van deze blog

5th Dimension Television

kersen keren

De mate van rampzaligheid