Déjà Vu

Sinds een paar weken luister ik op zondagmorgen naar het KRO-radioprogramma Déjà Vu. Dat wordt op zaterdagavond uitgezonden, van acht tot elf uur, maar dan doe ik meestal iets anders dan naar de radio luisteren. Maar via de website van het programma kun je de uitzending eenvoudig terugluisteren. Het programma zet de beste albums uit de geschiedenis van de popmuziek opnieuw in de spotlights. En biedt daarbij volop ruimte voor suggesties van luisteraars. Ik dacht onlangs: laat ik ook eens een duit in het zakje doen.

In de uitzending van gisteravond was het raak. Mijn suggestie om Scott Walker's 30 Century Man, van het album Scott 3 uit 1969, te laten horen werd leuk opgepakt. Luister hier naar het programma; het betreffende fragment begint op 2:33.18.

Reacties

Populaire posts van deze blog

kersen keren

5th Dimension Television

De mate van rampzaligheid