Now playing

Bob Dylan - Blonde on BlondeBlonde on Blonde - Bob Dylan (1966)

Lekkere muziek voor een zwoele zomeravond op het balkon. In de verte de vertrekkende en aankomende vliegtuigen van Schiphol, het is bladstil en bloedjewarm. Glas rosé in de nabijheid.

Wat klopt hier niet?

Ik luister naar de gezongen gedichten van een man die dat balkongedoe allemaal maar burgerlijk zou vinden. To be stuck inside of Mobile, with the Memphis-blues again. Ik heb geen idee hoe die Memphis-blues voelt, maar toch vind ik het wel mooi gezegd. But to live outside the law, you must be honest. Ik heb geen idee waar de man het over heeft, maar ik geniet er toch van.

Ik heb vandaag veel vrouwen over straat zien flaneren, maar geen daarvan droeg een leopard-skin pill-box hat. Hoe zou zo'n hoedje eruit zien?

Reacties

Harrie zei…
Voor een echte leopard-skin pill-box hat zie deze link:
http://i130.photobucket.com/albums/p264/mylesofmerch/4973e0a7.jpg
Jackie Kennedy droeg ook pill-box hats, maar dan zonder luipaardvel.

Populaire posts van deze blog

5th Dimension Television

kersen keren

De mate van rampzaligheid