Het ideale gewicht

A Dedicated Follower of Sonja Bakker

De digitale weegschaal was gisterochtend onverbiddelijk: 103,5 kg. Ik schrok: dat is toch wel iets meer dan goed voor me is. Mijn bmi (body-mass-index) is 28. Conclusie: ik weeg 5 á 10 kg teveel. Vermageren dus, is het devies.

Sonja BakkerDus: anders eten. Ik zal eraan moeten geloven. Franz begint aan Sonja Bakker. Ik maak nog wel op wat er in huis is: een halve appeltaart, een aangebroken fles tawny port. Maar daarna is het schluß.

Franz' target: 98 kg. Op 27 juni. Wens me succes.

Reacties

Freek zei…
Succes!

En er is meer dan alleen Sonja Bakker om af te vallen.
Anoniem zei…
Hoe gaat het? Loopt je BMI al terug?
Vergeet niet dat het belangrijk is om ook veel meer te bewegen naast minder/anders eten!

In ieder geval succes en hou vol!
Anoniem zei…
Overigens is de site waarnaar je linkt m.b.t. de BMI-index geen sterke site. Beter is: http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html.

Genuanceerd, mooie graphic en verder goede adviezen.

Populaire posts van deze blog

5th Dimension Television

kersen keren

De mate van rampzaligheid