De half-century

Wanneer een snookerspeler een serie maakt van tussen de 50 en de 99 noemen ze dat met een mooi Nederlands woord een half-century. En ook uit het cricket kennen we die term voor het aantal gemaakte runs.

Vandaag maak ik mijn half-century. (Even stilte voor applaus). Ik vergelijk me daarbij liever met cricket dan met snooker. Ten eerste omdat cricket natuurlijk een veel leuker spelletje is dan snooker. Maar vooral omdat je zo'n cricket-half-century altijd samen met een partner maakt. Om het beeld maar even door te trekken: ik maak deel uit van een zeer effectief partnership. El, bedankt!

Reacties

Anoniem zei…
Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal! En dat je nog maar veel 6-en en 4-en mag scoren.
Felix zei…
Keep on rockin' & bloggin'!
Anoniem zei…
Welkom bij de club!

Gefeliciteerd, Franz en Belladonna,

Populaire posts van deze blog

kersen keren

5th Dimension Television

Het wonder van Haarlem