Mission accomplished

96,5 kg, schoon aan de haak

Tip voor wie wat kilootjes kwijt wil: ga in een bandje spelen en ga dan repeteren op een zolder in Boskoop. Succes gegarandeerd. Gisteravond hadden we de generale repetitie voor het jaarlijkse optreden op ons grote bedrijfsfeest. De emoties liepen hoog op evenals de temperatuur in onze oefenruimte.

Vanmorgen ga ik op de weegschaal staan. Dagelijkse routine. "El, kom eens kijken. Wat staat er op de display van dat apparaat? Ik heb mijn leesbril niet op en ik denk dat ik het verkeerd zie." Maar ik zie het niet verkeerd; het staat er echt: 96,5 kg. Tijdens de drie uur durende sessie gisteren ben ik drie kilo lichaamsgewicht kwijtgeraakt.

Doel meer dan bereikt. Twee weken voor de geplande einddatum.

Reacties

Populaire posts van deze blog

kersen keren

5th Dimension Television

De mate van rampzaligheid