Who are You.......

Wat een geweldig concert van The Who in Ahoy. Fury Noir heeft al een geweldige recensie geschreven van dit TOP optreden. Na twee dagen nog steeds helemaal hyper en wil meer. Heb ondertussen de cd/dvd officiele bootleg besteld via www.themusic.com.

Check voor meer recensies van de huidige en vorige tours op: http://www.longliverock.org/

Enne, als je wel eens bootlegs downloadt via Bittorrent kan je ook op deze site terecht voor diverse cd's en dvd's. Je moet je dan wel eerst even registreren.

Morgen staat er ook weer een rockend optreden te wachten in Hoenderloo. Hou deze site in de gaten.

Rock On.....

Reacties

Sharkroom101 zei…
"Een siddering gaat door de zaal na openingsriff van Townshend" kopte de Volkskrant in het artikel over dit WAANZINNIG GOEDE concert.
En dat was het zeker!! Wegens avond4daagse verplichtingen (dinsdag dus verzaakt, vanwege Rog/Pete) heb ik deze week weinig tijd gehad om zelf een recensie te schrijven, maar FranZ en Fury Noir hebben het prima verwoord!
Ik zal kijken of ik de recensie van de Volkskrant nog kan uploaden, want dat hangt nu achter een Switch-point betaal constructie :-(
Als abonnee kan ik wel bij de content komen, maar gegevens moet ik nog even checken!

Populaire posts van deze blog

kersen keren

5th Dimension Television

Het wonder van Haarlem