Prins Kanjer

Greetje Gladpootjes

Van Greetje Gladpootjes, onze royalty-verslaggeefster:

Hi allemaal,

De Prins van Oranje en Prinses MáximaDe Prins van Oranje en zijn lieve prinses Máxima slepen het walgelijke roddelblad Party voor de rechter omdat het verwerpelijke blad stuitende foto's heeft gemaakt van onze mooie prinses en haar schattige dochtertjes.

De afschuwelijke foto's zijn gemaakt op het gezellige familiestrand bij Wassenaar, de lieflijke woonplaats van het kroonprinselijk paar. Volgens die gemene lui van dat stomme blad is dit een openbare plaats en is het daarom toegestaan foto's te maken van wat daar gebeurt. Maar het strandplezier van Máxima en de kleine prinsesjes was natuurlijk een privégelegenheid! Laat die achterlijke fotografen zich toch met hun eigen zaken bemoeien!

Ik geef onze Prins van Oranje groot gelijk! Aanpakken die gasten. En wat komt-ie toch ridderlijk op voor zijn Máxima en zijn kleine meisjes. Zucht. Ik zei nog zo tegen mijn allerbeste vriendin, ik zeg "Wat is het toch een kanjer, die WA".

Ik heb natuurlijk wel even snel de Party gekocht. Om de plaatjes uit te knippen voor in mijn plakboek. Da's logisch, toch.

Nou, doei!

Reacties

Populaire posts van deze blog

kersen keren

5th Dimension Television

De mate van rampzaligheid